Global Dealer Newsletter халықаралық онлайн басылымында Hyundai Premium Astana дилерлік орталығы туралы ағылшын тіліндегі мақала шықты. Біз автоорталығымыздың жетістіктерін мақтан тұтамыз және басылымның аудармасын ұсынамыз:
Hyundai Premium Astana: Қазақстандағы премиум деңгейдегі автомобиль сервисі
Астана қаласының орталығында (Қазақстан) Hyundai клиенттеріне жаңа, премиум деңгейдегі сервисті ұсынатын «Астана Моторс» дилерлік орталығы орналасқан. Қазақстандағы Hyundai дилерлік желісіне кіретін Hyundai Premium Astana автоорталығы өзін ерекше сервис ұсынатын, озық технологияларды қолданатын және клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыратын өңірдегі қызметтердің сенімді жеткізушісі ретінде көрсетті, соның арқасында 2023 жылғы 100 үздік дилерлер тізіміне енді.
Hyundai Premium Astana салтанатты ашылуы 2014 жылдың жазында өтті. Ол кезде Hyundai брендінің өзі қала үшін жаңа және ерекше болды және клиенттердің сеніміне иелену үшін көп күш жұмсалды. Сонымен қатар бұл мүлдем жаңа GDSI стандарттары бойынша салынған алғашқы дилерлік орталық болды. Hyundai және «Астана Моторс» командалары үшін бұл жобаны брендбуктың барлық талаптарын ескере отырып іске асыру өте маңызды болды, бұл үлкен жетістікпен аяқталып, қала тұрғындарын қуантты.
Әрине, Hyundai Premium Astana-ның жетістігі автоорталықтың мықты командасынсыз мүмкін болмас еді. Команда 2014 жылы 84 қызметкерден басталды және бүгінгі күнге дейін 180-ге дейін өсті, олардың әрқайсысы күн сайын клиенттердің брендке деген адалдығын арттыру үшін бар күшін салуда.
Ерекше жүйе де маңызды рөл атқарды — тәлімгерлікті дұрыс ұйымдастыру, оның аясында бөлімшелердің үздік қызметкерлері жаңадан келген қызметкерлермен өздерінің теориялық білімдерімен және практикалық тәжірибелерімен бөліседі. Осы жүйенің арқасында автоорталық күн сайын өз клиенттерінің өмірін жақсартатын ниеттес команда құра алды. Сонымен қатар мұнда болашақ табысты менеджерлер мен директорлардан, оның ішінде Hyundai Auto Asia, Hyundai Premium Kostanay (Қостанай) және Hyundai Karaganda (Қарағанды) директорларынан тұратын «кадрлық резерв» қалыптастырылуда. Бұл қызметкерлерді үздіктердің қатарында болуға ынталандырады және олар әріптестерінің жетістіктері мен өздерінің өсуін мақтан тұтады.
Қолтаңба: Командалық рух!
Осының арқасында Hyundai Premium Astana автоорталығы Қазақстанның солтүстік өңірлерінде жетекші орынға ие болды, сол үшін бірқатар маңызды сыйлықтарға ие болды!
Үздік дилерлік орталық 2021
Үздік дилерлік орталық 2022
Үздік флагмандық дилерлік орталық 2022
Жылдың дилері 2023
Бізге Hyundai Premium Astana директоры Мереке Сұрағановтан сұхбат алу бақыты бұйырды. Мереке «Астана Моторста» 15 жылдан бері жұмыс істейді. Автокөлік саласындағы мансабын ол айдаушы-жүргізуші қызметінен бастады, сонымен қатар сервистік бөлімде кеңесші, содан кейін корпоративтік сату бөлімінің бастығы болып жұмыс істеді. Бірнеше еншілес компанияларда өзін сәтті көрсете отырып, ол қазіргі лауазымға орналасты.
Оның Hyundai-дегі оқиғасы 2014 жылы, Мереке Hyundai Auto Astana дилерлік орталығына техникалық директор лауазымына келген кезде басталды. Ол қазір де Қазақстандағы Hyundai брендінің дамуына өз үлесін қосып, Hyundai-де жұмысын жалғастыруда.
Қолтаңба: 2014 жылдан бастап Hyundai-де
Сонымен, Hyundai Premium Astana жетістіктерінің тарихымен танысайық.
– Дилерлік орталықта клиенттермен жұмыс қалай жүргізіледі? Премиумды қызмет көрсетуге сіздерге не көмектеседі?
— Hyundai Premium Astana-ның әрбір қызметкері клиенттердің адалдығы біздің басты құндылығымыз екенін біледі! Сондықтан жұмыстың басынан бастап біз сапалы қызмет көрсетуге ғана емес, жұмысты оңтайландыруға және клиенттің қажеттіліктеріне барынша назар аударуға тырысамыз. Қызметкерлер мен клиенттердің кері байланысының арқасында біз көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыруға және құжаттарды ресімдеу уақытын қысқартуға мүмкіндік беретін тиімді бизнес-процестерді әзірледік.
Қолтаңба: Бақытты клиенттер
- Клиенттердің наразылықтарына және қиын жағдайларға тап болған кездеріңіз болды ма?
- Шағымдар бойынша барлық шешімдерді біз әділ және негізді қабылдаймыз. Менің ойымша, дәл осындай қатынас брендіміздің клиенттері мен барлық қызметкерлерінің алдындағы біздің беделімізді сақтайды. Клиенттердің адалдығы — біздің басты басымдығымыз.
Тиімді өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету үшін біз клиенттерге қызмет көрсету қызметін күшейттік. Қолдау қызметінің қызметкерлері әрдайым барлық өтініштерге жедел жауап береді және біздің клиенттерге кері байланыс береді. Біз сервисімізді жақсарту және клиенттердің адалдығын арттыру үшін әлеуметтік желілердегі қоңыраулар мен өтініштердің нәтижелерін үнемі талдаймыз. Сондай-ақ Astana Motors компаниялар тобында 7007 тәулік бойғы байланыс орталығы жұмыс істейді, ол біздің клиенттеріміздің барлық өтініштерін уақтылы тіркеуге және өңдеуге көмектеседі.
– Алғашқы сатылымнан кейін клиенттермен ұзақ мерзімді қарым-қатынасты қалай сақтайсыз?
– Клиенттердің адалдығы – әлемнің кез келген еліндегі кез келген компанияның мақсаты. Ол әрбір клиентпен сенімді және ұзақ мерзімді қарым-қатынасқа кепілдік береді және оған лайық болу үшін клиентке үнемі қолдау көрсету қажет.
Бір ғана жақсы алғашқы әсер қалдыру жеткіліксіз. Тұрақты қамқорлық атмосферасы қажет. Сондықтан сатудан кейінгі қызмет көрсету, сервис және көмек — бұл жаңадан келген қызметкерлерге біз бірінші кезекте үйрететін нәрсе.
Әрине, дилерлік орталықтың өзінің атмосферасы да өте маңызды. Біз «сыртқы келбетке» көп көңіл бөлеміз. Біздің хош иістері жағымды әдемі шоурумымыз бар, шеберханамызда тәртіп орнаған, балалар бөлмесімен жабдықталған ыңғайлы күту залымыз бар.
Қолтаңба: Мейірімді қызметкерлер және клиенттерге арналған ыңғайлы зал
– Клиенттеріңізге ұсынатын сатудан кейінгі қызмет көрсету мен қолдау туралы толығырақ айтып беріңізші?
– Сатудан кейінгі қызмет көрсету біздің клиенттермен қарым-қатынасымызда шешуші рөл атқарады, өйткені бұл клиенттерді ұстап қалу пайызын арттырудың негізгі факторы. Hyundai Premium Astana-ның әрбір қызметкері клиент көрсетілетін қызметтердің сапасына сенімді болса, сол жерге қайта оралатынын біледі!
Жалпы, біз өз клиенттерімізді дөңгелек жөндеу, майды ауыстыру және басқа да қысқа мерзімді жөндеулерді ескере отырып, 5 жыл ішінде (орта есеппен) жыл сайын кемінде 3-4 рет көреміз. Hyundai Premium Astana қызметкерлері клиенттеріміздің әрқайсысы сатудан кейінгі қызмет көрсету сапасына риза болуы үшін бәрін жасайды.
Фотосуретке қолтаңба: Hyundai Premium Astana премиум деңгейдегі сатудан кейінгі қызмет көрсетеді
– Бізбен жетістікке жету жөніндегі қандай да оқиғаларыңызбен бөлісе аласыз ба?
– Менің ойымша, табыстың ең жарқын көрсеткіші — корпоративтік клиенттер. Біз сенімді серіктес ретінде беделімізді қалыптастыру және нығайту үшін көп күш жұмсаймыз. Біздің әрбір корпоративтік клиенттеріміз бізге әлі де сервис, автокөлік және қызмет көрсету үшін жүгінетінін түсіну көңілімізді қуантады.
Фотосуретке қолтаңба: Полиция және жедел жәрдем көліктері
– Мүмкін Hyundai-нің барлық жаһандық дилерлеріне бірдеңе айтарсыз немесе кеңес берерсіз?
– Мен өз жұмыстарыңызды жақсы көруге, брендке адал болуға және Hyundai философиясын ұстануға кеңес беремін. Менің ойымша, бұл әрқашан тиімді шешім қабылдауға көмектеседі.